سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :45
کل بازدید :276470
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/6
8:18 ع
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

توی این چند سال دانشگاه تنها کتابی که توی واحدهای درسیمون خوشم اومده (البته فعلا) کتاب ساختار فایل ها-ذخیره وبازیابی اطلاعات- هست.
دلیلیش هم این می تونه باشه که خیلی جالب در مورد فایل ها و اتفاقاتی که در مسیر تغییراتش به وجود میاد توضیح داده میشه. در واقع کتابی هست که می فهمیم آره بابا داریم توی رشته ی کامپیوتر درس می خونیم.

از کتاب های عمومی هم تفسیر کتابی هست که از خوندنش لذت می برم و وقتی می خونمش برای دقایقی روی نوشته ها و آیه هاش تفکر می کنم. نه به این دلیل که حفظ کنم برای امتحان و این چیزا! نه! به خاطر این که چیزهایی دوست داشتنی در مورد آیات قرآن توش نوشته شده. حتا طوری جذاب هست که برای اطرافیانم هم بعضی وقتا می خونم.
قسمتیش در مورد ویژگی های فردی انسان گفته شده. این که انسان ظرفیت و قدرت بیان داره. کرامت و مسئولیت پذیری، قدرت انتخاب، قدرت تحول و قدرت مدیریت. اینا چیزایی هست که خدا به ماها داده و باید بدونیم چطور شکرگذار باشیم.

آفاتی هم ممکنه دامنگیرمون بشه.کبر، جهل، زیاده طلبی،خودپسندی و غرور، فراموشی. تک تک توضیحات و آیه هایی که برای موارد گفته شده توی کتاب آورده شده بود اینقدر منو به فکر فرو برد که واقعا از خدا میخوام به هممون کمک کنه که دچار هیچ کدومشون نشیم.
یکی از آفات مهم زندگی انسان ناآگاهی و بی اطلاعاتی است...
دوست دارم همیشه همین طور درس می خوندم. همه ی اون چیزی که یاد می گیرم منو به خدام نزدیک تر کنه. یعنی حتا با آشنایی با نرم افزارها و برنامه های کامپیوتری به خدا و قدرتش نزدیک تر بشم. و این که در برابر لطفش کم نزارم.