سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :28
کل بازدید :276385
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/5
8:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

چند تا حدیث زیبا از امامان عزیزمون در مورده دعا دیدم و خیلی خوشم اومد. می دونید چیه خیلی دلم گرفته. خیلی دلواپسم. آخه حاله یکی از دوستام خیلی بده. براش خیلی دعا می کنم. سر سجاده همیشه جلو چشمام میاد مخصوصا این چند روز که دوباره حالش بد شده. من نمی دونم شاید دعاهای من به ملکوت اعلا نمی رسه. شاید اونقدر دلم پاک و خالص نشده که هر چی براش دعا می کنم نمی دونم چرا نتیجه ی عکس میده. آخه.... خدایا به حق اون دل های شکسته ازت میخوام دوباره روزهای خوب رو به دوستم برگردونی. آخه این بنده ی پاک و با اخلاصت مگه چه گناهی کرده که باید تا این حد زجر بکشه. چرا نباید اون هم مثل بعضی از ماها که در سلامتی به سر می بریم، باشه. خدا جونم، می دونم که اینا همه امتحانایی هست که خودت برای بنده هات می گذاری خب آخه این چه امتحانایی که دوستمون توی این دورانه جوونی که باید سر شار از شور و خوشحالی و....باشه، باید تحمل کنه. خدا جون می دونم تو اونقدر این بنده ی پاکت رو دوست داری که داری با این امتحانت، آزمایشش می کنی. می دونم که چقدر خوبه که در این شرایطه سخت و حساس سر بلند بیرون بیاد و هیچ وقت ناشکریتو نکنه. می دونم...همه ی اینا رو می دونم که خودت صلاحه همه ی بنده هاتو می دونی. درسته همیشه که زندگی نباید با آرامش و شادی باشه. درسته...ولی آخه این ...نمی دونم چی بگم. خدایا تا جایی که تونستم ناشکریتو نکردم. خدایا از خودت کمک می خوام. خدایا خودت به همه ی ما رحم کن، ای ارحم الراحمین....

الإمام الصادق (علیه السلام) :
أکثِرْ مِنَ الدُّعاءِ، فإنّهُ مفتاحُ کلِّ رحمه?، ونجاحُ کلِّ حاجه?، ولا یُنالُ ما عِندَ اللهِ إلاّ بالدُّعاءِ، ولیسَ بابٌ یَکثُرُ قَرعُهُ إلاّ یُوشِکُ أن یُفتَحَ لِصاحِبِهِ .
بسیار دعا کن ; زیرا دعا کلید هر رحمتی است و مایه روا شدن هر حاجتی و آنچه نزد خداست جز با دعا به دست نمی آید. هیچ دری نیست که بسیار کوبیده شود مگر آن که بزودی به روی کوبنده باز گردد.

الإمام علیّ (علیه السلام) :
الدُّعاءُ مَقالیدُ الفَلاحِ وَمَصابیحُ النَّجاحِ .
دعا کلیدهای رستگاری و چراغ های موفقیت است.

الإمام الصادق (علیه السلام) :
إذا دَعَوْتَ فَظُنَّ أنّ حاجَتَکَ بالبابِ .
چون دعا کنی چنین خیال کن که حاجتت بر در خانه است.

پ.ن: از همه ی دوستای عزیزم که این پست رو خوندند عاجزانه تقاضا می کنم واسه دوستم خیلی دعا کنید. دعا کنید که واسه همیشه از این ناراحتی راحت بشه و بعد از چند سال دوباره سراغش نیاد. میگن دعای مومن در حق مومن مستجاب میشه.انشاالله.