سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :45
کل بازدید :276437
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/6
7:3 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

چقدر روزه خواری راحت و آسون شده!
*تاکسی ها که منتظر مسافر می مونند توی هوای گرم و زیر آفتاب، خیلی ریلکس یک بطری آب معدنی در می آورند و در ملاعام سر می کشند.
*توی دانشگاه خیلی راحت بعضی پسرها از آب سرد کن و آب شیرین، نوش جان می کنند.(خانم ها رو ندیدم).
در محل کار داداشم صاحب کارش و بقیه ی همکاراش چایی می خوردند با بیسکویت، حتما از نوع خوشمزش!(فقط برای فرار از بیکاری در سه ماه تعطیلی، داداشم هر سال یه جایی پیدا می کنه و می ره سر کار. امسال اول ماه رمضان وقتی فهمید با چه کسانی کار می کند دیگه نرفت اونجا. خدا زنده بزاره جاهای دیگه رو!)
*کنار خیابون مردی سیگارش رو روشن می کنه و دودش رو می فرسته هوا. پسرهای جوون هم بسیار فراوان دیدم توی این ماه عزیز جلوی چشم همه سیگار می کشند).

پ.ن: گذشته ها تا این حد دین رو زیر پا نمی گذاشتند و احترامات بیشتر بود. شاید بیشتری ها روزه نمی گرفتند، ولی تا این حد هم آشکار نمی کردند. دلیل این همه آزادی در شکستن فروع دین چیه؟ پس آن همه احادیث از امامان عزیز که روزه خواری را درست ندانستند، چی شده؟ حتما فراموش شده! به همین راحتی؟
دیگه با چه رویی می تونیم برای ظهور امام زمان دعا کنیم؟....
.....