سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :34
کل بازدید :276240
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/1/30
9:10 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

دیگه از سازمان فنی و حرفه ای توقع چنین رفتارهایی نداشتم!
حدوده یک سال و چند ماه پیش من و دو تا دیگه از دوستام تصمیم گرفتیم کلاس مونتاژ و سخت افزار کامپیوتر ثبت نام کنیم. شنیده بودیم که فنی و حرفه ای این کلاس رو ثبت نام می کنه، رایگان هم هست. از دوستای قدیمیمون هم خیلی رفته بودند و این دوره رو گذرونده بودند....
پارسال رفتیم و ثبت نام کردیم و گفتند:« دو ماه دیگه کلاستون شروع میشه». ولی بعد از دوماه خبری نشد. رفتیم و خودمون خبر گرفتیم! گفتند:« کلاس ها شروع شده و به شماها زنگ زدیم، گوشی رو بر نداشتید».!!! از تعجب سه تاییمون نزدیک بود شاخ در بیاریم! آخه یعنی هم سه تامون گوشی رو برنداشته بودیم؟! و....

خلاصه دوباره ثبت نام کردیم و دوباره بعد از چند ماه خبری نشد. چهار ماه پیش دوباره رفتیم ثبت نام کردیم!(خدایا می بینی ناامید نشدن بندگانت رو و اذیت کردن دیگر بندگانت رو؟)
پریشب زهره پیامک داد که فنی و حرفه ای بهش زنگ زده و گفته کلاسمون از شنبه شروع میشه.عجــــــــــــب! دوباره به من و زهرا خبر نداده بودند. گفتم این جوری نمیشه. دیروز صبح رفتم فنی و حرفه ای(مثل رستم:دی!).فقط یک کلام گفتم:« خانم ما یک سال و نیمه ثبت نام کردیم ولی شما به ما خبر نمی دید. چجوریه؟ دیروز به دوستم خبر دادید ولی به ما دو نفر نه، در حالی که اسم سه تامون رو با هم و کنار هم نوشتید!». گفت: «صبر کن دفتر رو ببینم». ما هم مثل همیشه صبر کردیم:) دفتر رو دیدند و بوی... سوخته به مشام ها رسید:دی! خلاصه اسم من رو در برگه ی اصلی نوشت ولی اسم زهرا رو ننوشت. کنار اسم زهرا توی دفتر ثبت نام نوشته شده بود"انصراف داده".

بار دیگر علامت تعجب بالای سرم ظاهر شد که چی شده زهرا انصراف داده ولی به ما نگفته بود. همون لحظه زنگ زدم به زهرا گفتم:«چرا انصراف دادی؟». فکر کنم یک علامت تعجب به بزرگی برج میلاد اومد بالای سرش:دی!
گفت انصراف نداده ولی دیروز به خونشون زنگ زدند و وقتی از مامانش تحقیقات ویژه! به عمل آورند و فهمیدند که زهرا دانشجو هست و تقریبا هر روز کلاس داره گوشی را قطع کرده و بدون هیچ حرف دیگری، کنار اسم زهرا نوشتند"انصراف داده"....(واقعا که! آدم شرمش میاد از بعضی رفتارهای سازمان های شناخته شده). درسته ما هر روز کلاس داریم ولی صبح ها که نداریم. تقریبا همه اش از ظهر به بعد شروع میشه. اون هم روزی دو ساعت یا چهار ساعت!

به زهرا گفتم:«خیالت راحت خودم درستش می کنم....». رفتم به مسئول آموزشگاه گفتم:« خانم زهرا... انصراف ندادند و ما یک سال و نیمه ثبت نام کردیم لزومی نداره انصراف بدیم». یه نگاهی(الکی) به دفترها و برگه ها کرد و تسلیم شد و پرسید:« چه ساعتی بنویسم؟» گفتم:«همون ساعت منو و زهره...، ساعت هفت و نیم صبح لطف کنید.»

بالاخره سه تامون بعد از مدتی طولانی به زیارت این کلاس نائب آمدیم. از شنبه به مدت چهل و پنج روز باید زنبیل ببندیم:دی! به زهرا هم زنگ زدم و بهش خبر دادم. تا شب قبلش واقعا ناامیدش کرده بودند. خیلی خوشحال شد که برای اون هم درست کردم و گفت....( ابراز علاقه و حرفهای خودمونی....)

پ.ن: اگر سازمانی دیگه چنین رفتاری رو می کرد شاید اینقدر ناراحت نمی شدیم. ولی سازمان فنی و حرفه ای کشور! که دیگه واقعا مدرکی معتبر داره و اسم و رسمی، باید بهتر برنامه ریزی و برخورد شایسته تری داشته باشند. البته میگن یحتمل به خاطر رایگان بودن کلاس هاش هست!