سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :5
کل بازدید :275675
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/1/9
8:45 ع
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

گدایی کردن هم باکلاس شده! با خانواده بیرون بودم. یک خانم خیلی محترمی سلام و احوالپرسی کردند و بعد خیلی راحت گفتند که بهشون کمک کنیم.
مادرشوهرم هم 5 هزار تومان بهش داد! داشتم شاخ در می آوردم. به این راحتی کاسب شد. اونوقت ما باید روزی چقدر کار کنیم تا یک قرون در بیاریم. به مادرشوهر گرام گفتم چرا اینقدر زیاد بهش دادی؟ گفت:«صدقمون». خب صندوق صدقه می انداختیم که خیالمون راحت تر بود. یک صلوات فرستادم و هیچی نداشتم بگم.


  

یکی از ترسناک ترین اتفاق هایی که در سال 91 برام اتفاق افتاد این بود که:
ناخن انگشت پایم که به عسلی مبلهایمان خورده و تا نیمه شکسته بود را چسب زخم زده بودم.

شب که همسرم بیدار شده بود آب بخورد من هم از خواب پریدم و احساس کردم که چسب زخم پایم کنده شده است و الان است که ناخنم به پتو گیر کند و بیشتر بشکند.
در همان خواب آلودگی دستم را به زیر پتو برده و چسب را برداشتم و تا مقابل چشمانم آوردم و دیدمش.

دیدم چسب زخم در بین انگشتان دستم می لولد!!! پرتش کردم و ناگهان از جا پریدم. لامپ را روشن و پتو را کنار زدیم و یک هزار پای بسیار بزرگ را دیدیم.
از ترس این که من این هزار پا را در دست گرفته و در تاریکی شب به مقابل چشمان مبارکم آورده و نظاره کردم بالا و پایین می پریدم!

تا چندین وقت خاطره ی در دست تعریفم همین بود:دی