سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :64
کل بازدید :276495
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/7
12:57 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

شهریه دانشگاه رو این ترم هنوز ندادم. یادمه ترم های اول که بودم همیشه به موقع و سروقت می ریختم به حساب. آخه می گفتن اگه دیرتر از فلان تاریخ بشه انتخاب واحدتون حذف میشه و این چیزا. ولی می دیدم بعضی ها حتا هنوز برای ترم قبل رو ندادن و راحت میان امتحان میدن. به این نتیجه رسیدم که نه بابا همچین قانونمند نیستند. از طرفی هم بلاهای زیادی به خاطر نمره هامون و بقیه ی موارد سرمون آوردن. در کل منم گفتم اینقدر هم بچه ی مرتبی! بودن براشون خوب نیست و فکر می کنند دنیا به همین راحتی ها دست خودشونه.

خلاصه شهریه رو هنوز ندادم و به تهدیدهاشون کاری نداشتم. تا این که...
دیروز اومدم برم اکانت خودم توی سایت دانشگاه تا ببینم نمره هام کاملش اومده یا نه. وقتی یوزر و پسوردم رو وارد کردم یک پیغامی اومد مبنی بر این که شما اجازه ی ورود ندارید و غیر فعال شده و این چیزا. انگار تهدیدهاشون الکی هم نبود. دوباره که رفتم سر زدم دیدم اجازه ی ورود داشتم ولی این بار انتخاب واحد و نمره هام هیچی نشون داده نمیشد و فقط یک قسمت فعال بود و اون قسمت «شهریه ی دانشجو» بود.

خندم گرفته بود. فقط قسمت شهریه فعال بود.
امروز برم دانشگاه ببینم میخوان چه بلایی سرم بیارن. آخه گفته بودن که اگه ندید این ترم رو باید به بطالت! بگذرونید و انتخاب واحدتون از ریشه حذف میشه. فکر کنم این ترمم پر شد رفت.

نتیجه ی اخلاقی:
اگه می بینید شانستون در حد کویرلوت می باشد از این ریسک های خفن کمی پرهیز کنید. البته فقط کمی. چون زندگی با خطرات و شکست ها در کنار موفقیت ها شیرینه!