سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :2
کل بازدید :276355
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/4
1:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

این که من عاشق پرادو هستم بر هیچ جنبنده ای مخفی نمانده و رویت همگان گردیده!
لندکروز نمیگم چون دیگه خیلی خفن میشه! تازگی ها بیشتر می بینم این عزیز رو. هر وقت که می بینمش دلم هوایی میشه.
یکی از بزرگترین هدف های والا و متعالی من از درس خوندن، پول دار شدن و ارضا کردن همه ی خواسته های الانم می باشد.
هر وقت تو خیابون دوشیزه لندکروز! رو می بینم تا چند ساعت شارژم و  وقتی میام خونه بیشتر درس می خونم! بیشتر تلاش می کنم تا زودتر از اینا پولدار بشم.

یه وقت می ترسم گناه باشه من اینقدر به پول فکر می کنم. البته تفکرات و برنامه هایی دارم که باید ببینیم در آینده چی میشه و خدا چی میخواد. به هر حال من که امید و تلاشم بیشتر میشه با دیدن چیزایی که دوسشون دارم. چون میدونم انشالله با کمک خدا به چیزایی که میخوام زود میرسم.(امیدواری مفرط)

prado