سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :35
کل بازدید :276288
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/1/31
10:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

خواستم زندگی کنم راهم را بستند!

خواستم از مرگ پیش روم گفتند:مرگ هیچ کس دست خویش نیست!

به راستی سخن گفتم،گفتند:دروغ است!

به شانس روی آوردم،گفتند:خرافات است!

توبه کردم،گفتند:توبه ی گرگ مرگ است!

وقتی خندیدم،گفتند:دیوانه است!

حال که حرف نمی زنم،می گویند:عاشق است!

می گفتند:عشق مقدس است،ولی وقتی عاشق شدم آن را گناه نمودند!

خواستم خود را از قید عشق آزاد سازم قلبم را اسیر کردند!

خواستم عشق را از قلبم دور سازم قلبم را شکستند!

خواستم شکسته های قلبم را پیوند بزنم،دستهایم را اسیر کردند!

خواستم خود را با آرزوهایم بلند سازم،نهال آرزوهایم را شکستند!

خواستم نشاط زندگی تو باشم،قدرت زندگی کردن را از من گرفتند!

خواستم...

ای کاش...!