سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :5
کل بازدید :275670
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/1/9
6:41 ع
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

روزی، اتوبوس خلوتی در حال حرکت بود. پیرمردی با دسته گلی روی یکی از صندلی ها نشسته بود. مقابل او دخترکی جوان قرار داشت که بی نهایت شیفته ی زیبایی و شکوه دسته گل شده بود و لحظه ای از آن چشم بر نمی داشت. زمان پیاده شدن پیرمرد فرا رسید. قبل از توقف اتوبوس در ایستگاه، پیرمرد از جا برخاست، به سوی دخترک رفت و دسته گل را به او داد و گفت: متوجه شدم که تو عاشق این گل ها شده ای. آن ها را برای همسرم خریده بودم و اکنون مطمئنم که او از این که آن ها را به تو بدهم خوشحال تر خواهد شد.
دخترک با خوشحالی دسته گل را پذیرفت و با چشمانش پیرمرد را که از اتوبوس پایین می رفت بدرقه کرد و با تعجب دید که پیرمرد به سوی دروازه آرامگاه خصوصی آن سوی خیابان رفت ....آری او به سوی قبر همسرش رفت و در حالی که.......
بیاییم در این پنج شنبه ها عزیزان از دست رفته ی خود را فراموش نکنیم و حداقل با انجام دادن چنین کارهایی یا امثال این، دل آنان را در آن دنیا شاد کنیم...همه ی آنان منتظر این بخشش و دستان پر از خیرات دوستان و آشنایانشان در این دنیا هستند.