سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :34
کل بازدید :276239
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/1/30
8:31 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

امسال افطاری دانشگاه واقعا با صفا بود. از طرف انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه مراسم این افطاری تدارک دیده شده بود. مسئول انجمن امسال واقعا با برنامه ریزی و منطق کارها رو پیش برد. دستشون درد نکنه.
اعضای فعال انجمن کامپیوتر و بقیه ی انجمن ها برای این افطاری دعوت شدند. روز قبل زنگ زدند و دعوت کردند. روز بعد هم با دعوت نامه. درسته به دانشگاهمون خیلی امیدواری نداریم ولی دانشجوهای انجمن با کارهای دقیشون واقعا دل رو با جرات می کنند. نه حالا به خاطر افطاری و این چیزا، خیلی دیگه از کارها که با برنامه ریزی انجام دادند و سه ماه تعطیلی رو مفید پشت سر گذاشتیم.

دانشگاه از همان اول هیچ مسئولیتی برای هزینه ی افطاری متقبل نشد. و باز هم خود دانشجوها....
امسال افطاری رو توی حیاط خوردیم. سفره ی خیلی رنگین و تمیز هم چیده شده بود. برخی مسئولین دانشگاه هم بودند. حتما برای نظارت بر رفتار و این چیزا و....خلاصه دیشب خیلی خوش گذشت و جای همه ی شما خالی! دیشب عزیزترین دوستام چون عضو فعال نبودند دعوت نشدند و بسی جایشان خالی بود.
مسئول انجمنمون آقای اصفهانی حتا برگشت دانشجوها به خانه را فراموش نکرده بودند و اتوبوس ساعت 9 دم دانشگاه آماده بود. در حالی که پارسال... نه، خداییش پارسال هم مسئول قبلی انجمن خیلی خوب از عهده ی کارها برآمدند و دست ایشون هم درد نکنه.
انشاالله اگه عکس های دیشب آماده بشه و به دست ما هم برسه! عکسی از حیاط باصفای دانشگاه هنگام افطار می گذارم توی وبلاگم.

پ.ن: این روزها و شب ها واقعا یادگاری می ماند با خاطره های شیرین و دوست داشتنی.