سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :64
کل بازدید :276526
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/7
9:15 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

وقتی میگن: «عشق است آزادی» واقعا حق دارن. الان یک حس تو همون مایه ها دارم. آخرین امتحانم رو چند ساعت پیش دادم و الان خیالی بس راحت دارم.

چند وقت پیش خدا چیزهایی که برام ارزش داشتن رو ازم گرفت و خیلی تنها شده بودم و الان دوباره دارمشون و باعث شد من شکرگزار همون لحظه هایی باشم که غافل شده بودم.
نوشته ی زیر رو تو نت دیدم خوشم اومد.

گفتم : تو ش‍‍‍‍ـیرین منی. گفتی : تو فرهـادی مگر؟
گفتم : خرابت می شـوم. گفتی : تو آبـادی مگـر؟
گفتم : ندادی دل به من. گفتی : تو جان دادی مگر؟
گفتم : ز کـویت مـی روم. گفتی :تو آزادی مگـر؟
گفتم : فراموشم مکن. گفتی : تو در یادی مگر؟