سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :93
کل بازدید :276608
تعداد کل یاداشت ها : 171
103/2/8
6:57 ص
مشخصات مدیروبلاگ
فرشته[244]
سپاس خدایی را که آفریننده آسمانها و زمین است و فرشتگان را رسولان خود گردانید و دارای دو و سه و چهار بال و پر قرار داد و هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید که خدا بر هر چیز قادر است.(سوره فاطر، آیه 1)

تا حالا عکس های زیادی رو دیدیم و هیچ کدوم از اونا هم بی معنی نبودند. یعنی بالاخره وقتی حتی نتونی هیچ معنی رو بهش نسبت بدی، می دونیم که داره یک هدفی رو می رسونه. نمی دونم ....ولی تا حالا خیلی برای من پیش اومده که نتونستم یک هدف، منظور، معنی ....یا هر چیزه دیگه رو به یک عکس نسبت بدم. نمی دونم شاید هم بعضی از عکس ها فقط برای قشنگی و دیدن هست و شاید منظوره خاصی رو نرسونند.
مثلا این عکس رو من چند وقته که تو سیستمم دارم و هر وقت که برای دیدن عکس های دیگه میرم، یوهو که نگام به این عکس می افته هر دفعه حدوده چند دقیقه بهش فکر می کنم، برداشت های مختلفی ازش کردم ولی در آخر می بینم نه...این نمی تونه باشه و خلاصه تا حالا نتوستم هدف از این عکس رو ببینم چیه؟ شما چی...می دونید منظوره این عکس چیه؟
پ.ن: از همه ی اونایی که واسه دوستم دعا کردند ممنونم، باور کنید حالش خیلی خیلی بهتر شده.....وای خیلی خوشحالم. خدایا شکرت.
پ.ن: این اولین سالیه که به من هم روزه دانشجو رو تبریک میگن. من هم به همه ی دانشجویان عزیز ودرس خون(نه مثل من:دی!!!) البته نه....چه درس خون و چه کم درس خون و چه درس نخون...از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم در سایه ی حق تعالی به درجات عالیه تحصیلی در کنار مراتب والای معنوی برسند.